.....................  

 


 

 

ببین گاهی یه وقتایی دلم سر میره از احساس

 

 

 

 

نه می خوابم نه بیدارم از این چشمای من پیداس

 

 

 

 

تنم مهتاج گرماته زیادی دل به تو بستم

 

 

 

 

هیچ دردی در این حد نیست من از این زندگی خستم

 

 

دلم تنگ میشه بیش از حد دلم تنگ میشه بیش از حد

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت0:50---26 تير 1392
میخوام بکنمت اما گل ها رو نباید کند اقا مهدی.

niosha
ساعت23:12---18 تير 1392
عكسش خوشمله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط مهدی در یک شنبه 16 تير 1392

و ساعت 21:40
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by eshghekhamosh ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید
hamidrezamessi@yahoo.com




مهدی




ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق خاموش و آدرس eshghekhamosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












   




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 4221
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ